Polityka prywatności

Drogi Użytkowniku!

Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Dlatego też poniżej prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasz System rezerwacji internetowej i sklep. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

To-Tur Toruńska Turystyka ul. Rabiańska 9 87-100 Toruń NIP: 956 100 80 09

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ

Jeśli zamierzasz skorzystać z naszych usług: zakupić bilet na pokaz lub dokonać zakupu w naszym sklepie internetowym, zostaniesz poproszony o podanie danych osobowych niezbędnych do realizacji usług. Wiąże się to z założeniem konta. Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Systemu rezerwacji i Sklepu oraz świadczeniem przez nas usług („Usługi”).

Cel przetwarzania:

W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:

  • świadczenie usług oferowanych w Systemie rezerwacji online lub Sklepie, np. usługi prowadzenia konta,
  • realizacja Twoich zamówień,
  • marketing bezpośredni, mogący polegać na przesyłaniu lub wyświetlaniu spersonalizowanych reklam,
  • przesyłanie newslettera.

Podstawa przetwarzania danych:

W zależności od podejmowanych przez Ciebie czynności, mogą to być:

  • umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia,
  • umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia
  • ciążący na nas obowiązek prawny, zwłaszcza związany z rachunkowością
  • nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego

Podanie danych:

  • jest dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy

Skutek niepodania danych:

W zależności od celu, w jakim dane są podawane:

  • brak możliwości rezerwacji terminu pokazu i zakupu biletu do muzeum,
  • brak możliwości zarejestrowania się w Systemie rezerwacji i Sklepie,
  • brak możliwości korzystania z usług Systemu rezerwacji i Sklepu,
  • brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie,
  • brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych oferowanych w Muzeum i Sklepie

Możliwość cofnięcia zgody:

Możesz w każdej chwili cofnąć swoją zgodę na przetwarzanie swoich danych. Z newslettera możesz wypisać się korzystając z przycisku „Wypisz mnie”, który znajduje się w każdej wysłanej do Ciebie wiadomości. W każdej chwili możesz również usunąć swoje dane lub całe swoje konto w tym celu wystarczy się z nami skontaktować: muzeumpiernika@muzeumpiernika.pl. Dane przetwarzamy do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody.

PROFILOWANIE

W ramach działalności Muzeum i Sklepu możemy automatycznie dopasowywać pewne treści do Twoich potrzeb, tj. dokonywać profilowania, wykorzystując do tego Twoje dane osobowe. Profilowanie to polega przede wszystkim na automatycznej ocenie, jakimi produktami możesz być zainteresowany, na podstawie Twoich dotychczasowych działań podejmowanych w Internecie, w tym w ramach stron internetowych Administratora i na przesyłaniu lub wyświetlaniu personalizowanych w ten sposób reklam produktów. Profilowanie, którego dokonujemy nie skutkuje podejmowaniem decyzji wywołujących wobec Ciebie skutki prawne lub wpływających na Ciebie w podobnie istotny sposób.

OKRES PRZETWARZANIA

Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

  • przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych (zwłaszcza związany z rachunkowością),
  • ustanie możliwość ustalania, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z zawartą umową,
  • cofniesz zgodę na przetwarzanie danych.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Zapewniamy, że używamy wszelkich dostępnych środków, by Twoje dane były bezpieczne. Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

TWOJE UPRAWNIENIA

Ponadto przysługuje Ci prawo żądania:

  • dostępu do Twoich danych osobowych,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych
  • żądania przeniesienia danych do innego administratora.

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

CIASTECZKA

Nasza witryna, System rezerwacji biletów i Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:

  • są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.),
  • umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Systemu rezerwacji i Sklepu,
  • nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia.

Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:

  • usunąć pliki cookies,
  • blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.

W całej witrynie ciasteczka wykorzystywane są w celu:

  • zapamiętywania informacji o Twojej sesji,
  • statystycznych,
  • marketingowych,
  • udostępniania funkcji Sklepu.

Aby dowiedzieć się, jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:

  • Firefox
  • Chrome
  • Safari
  • Internet Explorer / Microsoft Edge

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH

W związku z naszym Systemem rezerwacji i Sklepem korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane (wyłącznie w celach wskazanych w niniejszej polityce). Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców Twoich danych:

  • Podmiot realizujący dostawę towarów,
  • Dostawca płatności,
  • Osoby współpracujące z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające naszą bieżącą działalność,
  • Dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia Systemu rezerwacji i sklepu internetowego,
  • Dostawca oprogramowania ERP,
  • Podmiot prowadzący punkt odbioru paczek,
  • Podmiot zapewniający system mailingowy,
  • Podmiot zapewniający usługi marketingowe,
  • Podmiot zapewniający obsługę zamówień, w tym zwrotów i reklamacji
  • Podmiot ułatwiający optymalizację witryny, systemu i sklepu,
  • Portale społecznościowe,
  • Podmiot zapewniający nam wsparcie techniczne,
  • Odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych.

PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTW SPOZA UNII EUROPEJSKIEJ

W związku z powyższym, Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty spoza Unii Europejskiej. Właściwy poziom ochrony Twoich danych, w tym poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń, zapewnia:

  • uczestnictwo tych podmiotów w Tarczy Prywatności UE-USA, ustanowionej decyzją wykonawczą Komisji Europejskiej jako zbiór zasad gwarantujących odpowiednią ochronę Twojej prywatności.

KONTAKT Z ADMINISTRATOREM

Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych? A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności? Napisz na adres e-mail: muzeumpiernnika@muzeumpiernika.pl